Hatundžuk džamija u Skoplju jedina je na gradskom području gdje se hutba održava na bosanskom jeziku iako u seoskim područjima također ima imama Bošnjaka koji hutbu drže na maternjem. U džamiji je mnogo omladine. Hatundžuk džamija obnovljena je 2008. godine a vakufnama datira od 1511. godine. Odlijevala je raznim napadima od vojnih do vremenskih nepogoda pa sve do najjačeg zemljotresa koji je pogodio grad Skoplje kada je 1963. godine srušen njen veći dio.
–Ostali su samo bočni i prednji zid sve do 2007. godine kada se krenulo s restauracijom. Sve dotad bila je van upotrebe. Od 2008. godine Bošnjaci su dobili ovu džamiju mjesto gdje se mogu okupljati, obavljati vjerske aktivnosti, čuti hutbu, dersove, bajramske poruke. Ovo je na neki način postao centar organizovanog vjerskog života Bošnjaka u gradu Skoplju, kaže Dževad ef. Hot imam Hatundžuk džamije, Skoplje
Za Bošnjake Makedonije, BiH je matična zemlja. O njoj, kaže, sanjaju, prema njoj idu, i željeli bi da im kao takva pokloni mnogo više pažnje.
–Ne tražimo nešto posebno jer smo uzdali se u se i u svoje kljuse. Kad vidimo bošnjački narod ovdje u Skoplju a i šire oni su se, kako tako, snašli. Žive fino, imaju kakav takav posao, i njihova borba za život dala je rezultate. Jednom prilikom kada smo u razgovoru s predsjednikom Sjeverne Makedonije ukazali na probleme koje imamo rekao je da nikad nije čuo da se Bošnjaci žale. Čim se nikad niko ne žali znači da mu je dobro. E to je ono što Bošnjaci ne vole da se žali, mi volimo da sami produktujemo, a ne da čekamo da nam neko nešto da i da od nekog zavisimo. Ipak, fali nam ta neka saradnja s institucijama.
U Makedoniji živi mnogo nacija i vjera. Iako s te strane vlada harmonija, ekonomski dio kada bi se stabilizirao bilo bi mnogo više primjera da omladina ne želi otići